Tillbaka på fredag?

På fredag tror jag att jag kommer kunna vara med på banan igen. Ska iallafall försöka rida då, och är jag smart så skrittar jag bara ut men jag är ju inte så smart när det gäller mig själv, så antagligen kommer jag rida till ridhuset och ta ett lite hårdare pass, eller kanske hoppa. Unni kommer må bra av det men jag är ju trots allt sjuk, jag kommer med andra ord må bättre av en lugn uteritt. Men det kommer jag inte tänka på då, det vet jag redan. Haha.  
På lördag ska jag även på grönt kort kurs. Ska ju så småning om börja tävla Unni så det är väl dags att ta ett grönt kort så jag kan tävla annat än små klubb tävlingar som jag gjorde förut på ridskole tiden ;)
Hoppas dock att jag kommer orka det också, alltså med andra ord att jag hoppas att jag är frisk fram tills dess, annars får jag väl helt enkelt avboka mig, kul att smitta ner alla andra i gruppen som ska ta grönt kort liksom? xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback