Skippar golfen!

Idag skulle jag egentligen följt med min mamma, bror och min låtsas pappa och bror på golf tävling. Är nämligen partävling och det är mer eller mindre krig nu! Ena familjen mot den andra! Haha! 
Skulle egentligen följt med och kollat, och hade inte riktigt bestämt vilken sida jag skulle vara med på, om det var familjen Inerud eller familjen G. Haha!
Dock så valde jag igår kväll att nej, jag följer inte med idag. Det är nämligen en till tävling imorgon så kanske följer med då istället.

Istället ska jag spendera dagen med lite egna sysslor, nämligen ut och jogga 5 km, rida både Unni och Hebbe ( Sker antagligen under kvällstimmarna) och sedan det som är så otroligt härligt, sola! Ska sola i tusen år!! Haha! 
Men det blir alltså dagens sysslor, träning + njutning, kan inte bli bättre! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback