Dagens planer!

Idag ska jag rida Unni. Hoppas på att hagen är okej att rida i, om inte så hittar jag något annat ställe att rida på. Tror att min syster ska rida Hebbe idag så han behöver jag inte bry mig om så mycket. Ska bara ge honom mat samtidigt som Unni och även klappa massor på honom.

Utöver det ska jag även ennu en dag ut och gå. Har gått/joggat varjde dag nu sedan sommarlovet startade. Ska hålla i det också tänkte jag då jag känner att jag på något sätt mår bättre av det. Så jag får ännu mer motion nu utöver att ta hand om hästarna.

Ska idag även klyva ved... Suck och stön vad tråkigt! Men vad gör man inte för att familjen ska vara nöjd? Det är hur mycket ved som helst, men har tröttnat på att lägga upp allt i lådorna så klyver endast nu. Det är ju ändå tanken som räknas, eller visst var det så? haha :)

Ikväll tänkte jag att jag skulle åka in till stan, vara med lite kompisar, gå på bio och även träffa nya vänner. Dock vet jag inte hur det blir med det ennu. Min senaste buss hem går nämligen 21.20. Så blir det när man bor ute i ingenstans. Ska försöka hitta sovplats tänkte jag. Men får se. I värsta fall får jag stanna hemma, inget mer med det.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Dina hästar är så sjukt fina! Tror verkligen på att ni kommer komma ut på tävlingsbanorna snart! :D

2012-06-14 @ 12:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback