Ingen dator!

Varför bloggen legat nere utan uppdatering är för att jag hade så mycket shopping kassar plus väska när jag åkte hem från min pojkvän så därför lämnade jag min dator där så får han ta med den imorgon helt enkelt. Skriver nu vis mobilen.

Idag var Unni och jag i ridhuset och hoppade. Super duktig var hon verkligen! Trav hoppade mest och hade mycket trav pauser med volter osv efter hindret och före för att ha henne lugn och fin hela tiden!

Senaste dagarna har jag annars bara varit i stallet och tagit det lugn hemma! Träffade bästa vännen och en ny tjej i stallet. Super trevligt!:)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Längtar tills du får tillbaka datorn! Din blogg är min dagliga drog!;)

2013-06-27 @ 14:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback