20 minuter... Sen det här...

Jag gick och lämnade Herbert i hagen, drygt 20 minuter senare gick jag dit för att slänga in lite hö till han och Unni, även till Sacke som står i en annan hage påvägen till deras.
När jag såg honom och Unni såg dom otroligt glada ut och jag fick ett stort leénde på läpparna, tills denna lilla bus häst vände sig om och det lortigaste jag någonsin sett uppenbarade sig. Mitt leénde försvann helt och tappade istället hakan. Och även Unni hade rullat sig, tur att hon har täcke med hals!
Efter att han vänt sig om fick jag ju den här oskyldiga blicken så mitt leénde växte till sig igen.
Nu när jag tar in dom sen blir det en totalborstning och putsning av två leriga lädergrimmor! Haha :P
Bushästar <3

Kommentarer
Postat av: ...

Haha! Ser ut som att du har att göra hela kvället! :P

2011-12-26 @ 19:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback