Alldeles för lite uppdatering :S

Nu har jag bloggat på tok för dåligt! Har varit här i falun nu i något dygn, och har allmänt as roligt!
Jag håller på med silversmide här och gör en ring. Det börjar arta sig lite!
Annars så hänger vi omkring, är i rummet och käkar godis typ. haha :P
Ikväll ska vi dock till Maxi jag och några vänner, jag och Hampus ska röja runt har vi bestämt.
Vi ska antagligen leka i en rondell som vi gör hemma i enköping! Haha xD

Hur som helst ska jag ringa Christell efter skolan för att ringa och fråga hur det gick igår när hon red Unni i ridhuset. Så det får ni en liten uppdatering på senare. Vet att hon är lite stel i ena sidan så hoppas att det gick bra iallafall.



Jag saknar min älskade häst massor!:S<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback