Äntligen jul lov!:)

Nu är det äntligen jul lov! Och passande som det är så kommer ju Herbert på måndag, vilket betyder att jag kommer ha ett helt lov att fota honom och lära känna honom på. Ska fota honom så mycket jag kan antar jag, och ska även ta ut Unni och fota massor på henne, behövs nu ju när jag ska fixa en ny header.
Hur som helst så ska lovet bli väldigt skönt, men ska plugga en hel del å det också kan jag ju berätta. Har ett och annat att göra inför nästa termin.

Men det här lovet ska bli ett lov där jag ska skämma bort mig själv lite, vara mycket i stallet och shoppa. Ska även vara ute med vänner lite antar jag. Men ska iallafall skämma bort mig med ny väst och ridbyxor, även lite kläder utanför stallet ska jag nog pass på också. Det är inte ofta jag förnyar min garderob, allt jag köper för mina pengar är typ grejer till Unni. Haha.
Men jag anser att hon förtjänar vartenda öre!:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback