Borta nästa vecka!

Nästa vecka så ska jag åka iväg med min skola till Falun. Vi åker dit varje år och bor borta måndag-fredag och pluggar andra ämnen som vi inte har möjlighet på vår skola. Typ hemkunskap, slöjd m.m. Vi kan det på vår skola men i Falun finns större och bättre lokaler. Därför åker vi dit. Och det är ju skit roligt också rent utsagt. Vi bor i ett enormt hus och har egna rum med 5-7 kompisar typ. Vi är 5 stycken iår i mitt rum, då är det mina bästa vänner. Och vi har skola 8:00-16:00. Så det är ganska långa dagar ändå, sen efter det är det helt fritt. Oftast helt kaos överallt, bara allmänt glada kompisar överallt. Så det ska bli sjukt kul!

Unni har jag ju löst såklart! Måndag och Tisdag ska min snälla syster ta henne och mocka, fodra, vattna, rida m.m. Och onsdag och torsdag ska Sandra ta henne, dock inte rida. Sen på fredag hinner jag hem och rida m.m. Sen hela den helgen har jag stallhelg, så bered er på många inlägg! :) Ska fota massor och försöka få ut Cessi så hon kanske kan fota. Nu när det är snö ute!!:D:D


Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Har ni snö? :o VI har ingen snö alls :(

2011-12-08 @ 20:27:20
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback