Dagens planer = bortkastade...

Dagens planer kastade jag tack vare det dåliga vädret. Hade inte någon lust att rida allt och inte någon lust att träna med Herbert heller. Så dom två latmaskarna har fått stått i hagen hela dagen.
Jag har städat lite i stallet istället och bara umgåts med Sandra. Så det var inte så jobbig dag i stallet helt enkelt.

Christell frågade om hon fick rida Unni till ridhuset nyss, och självklart snäll som jag är svarade jag ja. Dock sa jag att hon skulle ta det väldigt lugnt! Unni är fortfarande brunstig och då vill jag inte att man kräver så mycket av henne.
Kan vara ärlig och säga att Christell är den ända som jag låter rida Unni, antagligen för att hon är den som jag verkligen kan lita på. Unni är ju trots allt det finaste jag har så lånar inte ut henne till vem som helst, knappt till någon helt enkelt. Inte så länge som jag inte är med och övervakar. Men hur som helst så ska hon få rida henne nu igen. Imorgon så kommer det dock vara jag som rider henne.  Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback