Dagens planer!

Dagens planer för min del blir ganska många och långa saker antar jag.

Dagen har nu börjat med att åka till skolan, jag slutar 15:25, men ska dock gå tidigare(13:30), ska nämligen åka till kyrkogården, min farmor ska gravsättas. Efter det ska jag dock tillbaka till skolan. Då ska jag på samtal med min lärare. Efter det ska jag hem till stallet, tänkte väl rida ut och sen på något sätt komma hem till mamma igen. Och sen blir kvällen ovanligt tråkig, ska sitta och plugga hela kvällen.

Men dagens höjdpunkt blir ju helt klart att få åka hem till Unni och rida lite! Ska bli jätte mysigt. Men hoppas dock på att inte marken kommer vara alltför hård och hal. För då vågar jag inte rida där. Har inte några broddar på Unni ännu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback