Dagens: Vill ha!

Är det något som jag verkligen skulle vilja ha så är det en perfect sit, för att jag ärligt talat håller på att tappa min sits totalt. Och därför skulle jag verkligen behöva en perfect sit för att få den mer på topp igen.
Även skulle jag vilja ha den för att få testa den, har aldrig testat en perfekt sit men har bara hört folk som tycker att det är fantastiskt än så länge.
Men hur som helst så vill jag gjärna testa en och ha den för att då min sits bättre, jag faller just nu otroligt lätt frammåt, och det är just för att Unni är så otroligt pigg och relativt het, så det resulterar att jag faller frammåt för att det känns som att jag får mer kontakt med henne, vilket dock är fel, men hur som helst så vill jag iallafall testa en perfect sit och se om det blir bättre ;)
Bild lånad från Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback