God Jul!:)

Nu måste jag passa på att säga God Jul till alla er underbara läsare! Tyvär är det nästan försent, men bättre sent än aldrig, eller hur var det?

Jag har iallafall haft en väldigt bra och stressad dag. På morgonen så ställde jag klockan på 05:45 och gick ut till hästarna och morgonfodrade. Kan ju tillägga att jag somnade runt 02:30 den natten så det blev inte mycket sömn. Och det är tack vare att jag och pappa låg och kollade på Sagan om ringen hela kvällen/natten. Men när jag väl somnade så orkade jag knappt ta mig upp.
Men väl i stallet så skulle jag bege mig ut och rida, men eftersom det inte är nå snö ute så gick det inte något vidare eftersom det blir så mycket mörkare. Men runt halv 8 -8 begav jag och Unni oss ut och red till 9 kanske? Vi red över berget och skrittade endast. Vi hade det mega mysigt!

Imorgon frågade de andra tjejerna mig om jag ville följa med ut och rida. ALLA i stallet ska ut och rida. Och funderar på att följa med, men skulle egentligen behöva rida igenom henne i ridhuset eftersom jag har lektion på måndag. Har inte ridit henne ordentligt på alldeles för lång tid helt enkelt. Men jag får se. 
Jag lär väl gå på magkänsla imorgon!

Hoppas ni alla har haft en underbar dag och fått en massa fina julklappar!:D

Här är en bild på Unni sen förra året.

Kommentarer
Postat av: Maja

http://majasochfeliciasliv.blogg.se/2011/december/32-blogglasare.html#comment



Var vänlig att svara på frågan..

2011-12-25 @ 19:06:49
URL: http://majasochfelicialiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback