Hemma på banan igen!

Nu är jag äntligen hemma på banan igen och har träffat Unni, haft stallhelg m.m.
idag red jag och Elle i ridhuset. Unni var helt sjukt snygg! Hon bärde upp sig jätte fint, hade nacken och huvudet exakt där jag ville, sköt under bakbenen väldigt bra, höjde ryggen. Aa, helt enkelt jätte fin!
Jag arbetade henne mest i trav och lite galopp, skritten blev mest som vila men gick igenom henne i den innan traven i början såklart. Jag jobbade henne inte så hårt men hon verkade tycka att det var jobbigt, vilket är bra!:)
Jag är jätte nöjd över Unni och hoppas hon fortsätter vara såhär fin, hon hade en helt annan form idag än vad hon brukar, och hon hade en helt perfekt form.
Älskar min häst så otroligt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback