Holy shiet mamalabama! (Inget häst inlägg!)

Herregud vilken annorlunda vecka det har varit :S Olof - min iPhone tappade jag, vilket gav resultatet sprucken skärm och gick inte att använda, efter någon dag fick jag mammas gamla mobil som jag nu använder, men några dagar innan det biter min systers valp Elton på min data Bernts laddar sladd, vilket resulterade till sönder sladd och ingen dator. Nu har min pappa lagat sladden och min mobil kommer bytas ut i februari (:S). Så att nu fungerar livet som det ska relativt mycket ;) 
Men justg därför kan jag förklara den dåliga uppdateringen! Haha ;)


Kommentarer
Postat av: Sania

Vilken söt bild! Haha, och jag som är rädd för hästar!

2011-12-20 @ 21:30:52
URL: http://sania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback