Idag åkte vintertäcket på!

Idag tyckte jag seriöst att det var svin kallt! Så därför sp satte jag på Unni hennes vinter täcke idag.
Och nu ska det även fortsätta vara på! Jag ska hänga undan dom flesta andra täckena nu eftersom jag bara behöver ett av mina fleece täcken, ett inne täcke och vintertäcket. 
Har egentligen inte ens så många täcken, men fler täcken en jag behöver kanske. men har ju köpt ett täcke från början sen köpt ett till som har något bättre på. Som t.ex hals på det. Så dåliga köp är det ju inte. Snarare nödvändiga köp enligt mig!:)


Här över ser ni mitt underbara vintertäcke! Älskar det verkligen! Det är helt sjukt tjockt så finns inte en chans att min ängel kommer frysa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback