Kollar runt på stallplatser!

Nu letar jag runt efter en ny stallplats till Unni, jag har tänkt mig nära Enköpings ridskola just för att ha nära till ridskolans ridhus, bra ridlärare, mina vänner m.m. Och annars så ska jag kolla med några som bor runt om min mamma, där finns det också ridhus. Lena Lijla är närmligen nästan grannar med oss där, så ska kolla lite om jag kan få rida i hennes ridhus och sånnafall ta ridlektioner för henne. Hon är ju en väldigt begåvad dressyrryttare.


Men om jag inte får stallplats där ska jag ju fortsätta leta, eftersom jag nu har bestämmt mig helt för att jag inte vill ha min häst kvar i Ullbro, skulle dock kunna tänka mig att åka hem över sommrarna i några veckor för att få vara med Sandra och bo hos pappa lite. Men skulle inte kunna tänka mig att vara där längre än så.


Men hur som helst ska jag fortsätta kolla runt på stall och försöka hitta något bra ställe med trevliga människor, bra häst kompisar, fint stall och inte för stort.
Jag skulle kunna vara i ett stort stall men då vill jag ju ha väldigt bra vilkor, så att man inte har 30 hästar att ta hand om vissa helger. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback