Laban & Elton!

Tänkte att jag skulle visa upp dom här två sötnosarna. Elton och Laban!
Kan skvallra om att en av dom ligger brevid mig i soffan och snarkar på tok för högt för vad en sådan liten hund borde kunna och den andra ligger och sover ute i sin korg i hallen ;)

Här har vi då Laban, han är en Engelskspringer spaniell. Världens underbaraste! Han är även utbildad vårdhund och jobbar med min syster på min mammas ålderdoms hem.
Han är drygt 7 år tror jag. Han kan väldigt mycket trick, tillexempel, sitt fint, give me five, spela död, snurra, rulla m.m. Bilder ovanför är från förra året, har tyvär inte fotat så mycket i år :S

Här har vi då Elton, det lilla valp buset. Han är inte speciellt gammal, helt galen och helt galet mysig också. Är helt kär i den här lilla sötnosen! Och tror att även han ska utbildas och bli vårdhund i senare tid när han har växt upp! Men jag är inte riktigt säker... Men det visar sig!:P
Även han har lärt sig lite trick, och det är tass, sitt, snurra och lite ligg. Han lyssnar på ligg när det finns godis inblandat iallafall! Haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback