Långritt med tjejerna!

Idag red jag och hela gänget i stallet ut. Dock så var hon brunstig, just idag såklart...  Men när vi väl kom ut så blev hon normal. Hon var jätte bra till en början, gick i en fin form, höjde ryggen väldigt bra och var jätte lugn. Efter halva tiden så exploderade dynamiten innom henne och då blev hon allt annat än lätt att rida. Till en början så travade vi mest och galopperade lite, men efter den galoppen blev hon ju som sagt tokig. Men hon var fin ändå, gick i formen jag ville ha henne i, bara det att hon näst intill försökte ta bettet och springa iväg bara. Men vi kom tillbaka oskadda iallafall. Haha, hon var ju inte så illa att jag inte kunde hålla henne, hon var iallafall lättast i skritten och relativt lätt i traven, hon har fått så otroligt mycket muskler så hon börjar bli väldigt svår att rida eftersom hon är så stark.  Det var hur som helst verkligen jätte skönt väder idag. Solen sken och jag hade bara en tjock tröja på mig och frös ingenting. Men det finns ju ingen snö här derimot...  Den har smält bort, jag skulle ju kunna gissa på att det var vår som kom nu.

Kommentarer
Postat av: Diana

Gud vilken fin bild!:D

2011-12-25 @ 22:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback