Longering!

Idag blev Unni longerad, vi höll oss till i paddocken, men självklart tyckte hon att det blev väldigt jobbigt tack vare hög snö där som hon även verkade störa sig på relativt mycket på. Men hon gick fint och arbetade bra i omgångar. Men jag hade inte tänkt att hon skulle gå så speciellt hårt på något sätt heller, mest bara få arbeta lite eftersom hon stod igår. Och nu har hon ju fått det iallafall. Imorgon så ska jag se till att rida ut eller rida i paddocken alternativt ridhuset. Jag får se vad jag får för planer imorgon. Jag kan ju nästan aldrig riktigt bestämma mig, vilket jag även vet att många vet om. Men hur som helst, någonting blir det ju iallafall!
Det här är det longerings sett jag använder mig av, och måste säga att jag tycker att det är riktigt bra!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback