Lugn dag!

Ja, idag kommer det bli en rejält lugn dag. Jag ligger fortfarande i sängen. Men ska ta mig upp efter jag är klar med inlägget och fixa mig lite. Sen så småning om ska jag ta mig ut till Unni, det blir när mamma åker in till stan för då kör hon ut mig dit. Jag ska rida ut henne idag om det fortfarande är ljust när jag ska rida, och om det börjar bli mörkt så ska jag gemig iväg till ridhuset och rida lite där. Annars tänkte jag hur som helst ändå rida henne på en äng lite för att rida igenom henne lite.
Efter det så ska jag faktist fira jul, mina föräldrar är ju skiljda så jag ska fira med min pappa och mina syskon. Men det blir nog inte så jätte "juligt". Vi ska typ ha uppesittarkväll och köra bingo grej, äta lite och sen öppna lite paket tror jag. Så det ska bli mysigt iallafall! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback