Nya pållen kommer snart!:)

Snart kommer då Herbert, dock har jag på något sätt intalat mig själv att han fortfarande heter Reiv som han hetat tidigare, haha :P Men hur som helst så tycker jag att det ska bli helt sjukt roligt! 
Jag ska få träna med honom i paddocken från marken, och då samma träning som jag gör med Unni, så ni kommer verkligen få räkna med att få se bilder m.m på honom sen när han kommer, för jag kommer antagligen tycka att det är jätte roligt! Haha :P
Jag tror att han skulle komma nu på måndag, eller vi ska försöka det, om inte så kommer det dröja några dagar längre, men jag tror allt att det kommer gå på måndag :) Jag ser fram imot det jätte mycket, och kommer självklart hjälpa till ifall det så behövs med honom!
Men det beror även på hur mycket tid jag lägger på Unni, Herbert kommer väl få den tiden som blir över ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback