Önskelista!:D

Detta är min önskelista för i år! Och nu hoppas jag att mina snälla, fina, underbara, söta, coola, grymma, snygga, mumsiga, as bra, roliga, snälla, snälla, snälla, snälla föräldrar ska läsa det här inlägget!;)


Jag skulle verkligen vilja ha ett par nya ridstövlar. Och kan berätta att jag verkligen behöver ett par också! 
Mina andra börjar bli riktigt slitna nu, trots att jag tar hand om dom.
Men dock så skulle jag vilja vara med och välja ut ridstövlar, så om ni skulle vilja ge mig ett par ridstövlar i julklapp, ge mig gärna ett present kort, pengar eller kanske något annat, bara så att jag får något som är tänkt att köpa ridstövlar för ;)


Om inte ridstövlar så vill jag VERKLIGEN ha den här snygga västen!! Har redan provat den på hööks och tänkte köpa den men blev inte av. Men vill verkligen, verkligen,verkligen ha den! Den är inte alls så dyr och kan ju meddela att om jag nu skulle råka få en sådan så vill jag ha storlek M på den ;) Haha :P



Här har vi något som jag också verkligen är i behov av! Mina ridbyxor håller ju nämligen på att gå sönder igen... Alla mina ridbyxor är sönder. Hur det kan komma sig vet jag inte, antagligen blir som så slitna. Men dom här två modellerna gillar jag, den beiga för att det är fubbla knappar, en fixa med dragkedja och dom är allmänt stilrena, och dom röda just för den röda färgen. Tycker att dom är lite häftiga. Men skulle helst av allt vilja ha dom beiga.


Nu hoppas jag att tomten, mamma och papp har läst min önskelista ;) För dom här tre sakerna är det som jag önskar mig innom häst fronten :)

Kommentarer
Postat av: Saga

Dom röda var fiina:)

2011-12-13 @ 21:04:35
URL: http://dadooron-ron.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback