Ska raka Sacke imorgon!:)

Imorgon ska jag raka Sacke,det skulle egentligen göras idag, men tiden blev för kort så vi sa att vi skulle göra det imorgon på förmiddagen.  Och då iallafall så ska jag hjälpa henne att raka Sacke, hoppas på jätte bra väder så vi kanske kan duscha honom, men antagligen kommer det inte bli det. Så jag kommer antagligen få stå mer Sandra och borsta igenom honom på djupet med magic brusch borstarna, sen raka honom. Jag hoppas det går bra, han är väldigt rädd om sina öron så det kan bli knepigt när vi rakar runt om huvudet. Men aja, det funkar nog.

Sen Unni...Jag märkte idag att hon har börjat bli långhårig igen, vilket betyder att det kanske skulle vara smart att raka om henne nu så att hon har lite päls sen när snön kommer på riktigt, då kan det ju vara smart att försöka få fram en gnutta päls på henne. Men aja, hinner jag så ska jag raka henne också. 

Sen efter allt det är klart vill jag iallafall ut och rida, antagligen över berget. Ska prata med Sandra och hoppas på att även hon ska med mig ut imorgon sånnafall! För henne saknar jag mycket!:) Trots att vi träffas väldigt mycket ;)

Bjuder på en bild på Unni och Sacke, antar att ni ser vem som är vem, ni vet ju vem Unni är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback