Snön!

Ja, nu vet ju de flesta att snön kommit och vi har fått träda in i ett fint vitt vinterland. Vilket jag uppskattar eftersom den gör att allting blir så mycket ljusare!
Men trots det så är det ju inte så speciellt kallt, och har hört rykten om att snön kommer smälta bort innom kort, och det uppskattar jag faktist precis ingenstans! För att nu är det dags för snön att komma, dags att få tolka lite och få galoppera i djup puder snö på en stor äng, men det känns som att det kommer dröja nu tyvär, vilket känns lite mera jobbigt enligt mig, jag har vätat tillräckligt mycket känns det som, och Unni verkar inte heller tycka att det är helt dumt med snö, så hoppas att det kommer ligga kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback