Titten på hästen!

Idag åkte vi ju som sagt och kollade på unghästen.
Det var en anonym som lämnade en kommentar på föregående inlägg om den hästen.
Frågan var om hästen hette Knut. Och tog reda på svaret under den tiden vi var där, och nej. Den heter inte Knut, utan Herbert! Haha :) Tyckte det namnet var lite roligt! Dom hade döpt om den när den var liten och dom köpte den. Den hade tydligen hetat Reiv innan. Jag tyckte nog att dom skulle ha låtit namnet vara :P Men aja, Herbert är också coolt!;)
Jag tyckte om honom jätte mycket! Han är tre år men var ko lugn! Jätte mysig och jätte snäll. Jag hoppas verkligen på att min syster kommer få ta hem honom, vilket det antagligen kommer bli också. Men dom skulle prata lite där borta och får i ett klar tecken så åker vi och hämtar honom!:)


Här har ni en bild på honom, men måste flika in att jag blev lite förvånad när jag såg honom, tyckte nämligen inte att han var så fin på bilden men när jag väl såg honom på riktigt tyckte jag att han var fin! Han kommer nog bli riktigt fin sen när han får lite muskler m.m! 
Eller vad tror ni?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback