Bloggen har stått still ett tag, sry :S

Jag får be om förlåtelse att bloggen stått helt stilla, jag har inte kunnat blogga något och Astrid har tydligen inte heller kunnat gjort det. Jag har nämligen fått väldigt mycket problem i familjen, på bara några dagar, det har varit problem länge men det är ju nu det brutit ut. Jag tänker dock inte berätta alls vad det är för något som har hänt eller vad som händer, och inte heller vad det handlar om.
Men dock kommer det här eventuellt gå så långt att jag kommer ta mitt pick och pack och flytta från pappa hem till mamma, och då menar jag även Unni. Känns på något sätt inte någe bra att ha henne i Ullbro när det här händer. Det här är trots allt något som inte kommer lösa sig på ett bra tag!
Men hur som helst så tänker jag antagligen fråga mamma om vi kan börja leta ny stallplats. Jag vill ha Unni på ett ställe där jag kan lita på alla i stallet, där inget skitsnack går runt (tyvär så gör det faktiskt det i nuvarande stallet), där alla kan hålla sams och där även jag trivs.
Så jag hoppas på att vi hittar något fint stall som jag kan trivas i!
Mer uppdatering om just den här frågan kommer ju självklart komma relativt ofta nu, om jag stannar, om jag hittar stallplats, om jag ska kolla på stall m.m. Så är ni nyfikna på det så tycker jag självklart att ni ska hålla ögonen öppna.


Jag gör allt för min häst, trots att det känns som en pina att gå ut till stallet nu för tiden så skulle jag aldrig svika henne, och ska jag flytta så sviker jag inte henne, utan jag tar henne med mig!<3

(Läs det inte nu som om jag tkr det är jobbigt att ta hand om Unni, för det tkr jag inte! Det är bara det att jag inte trivs i stallet längre. Endast jag och Sandra som alltid är överens och skrattar och har roligt. Så det är varför det känns tungt emellan åt. Dom andra är ju inte i närheten av lika glada eller så mot mig -.-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback