Det blir antagligen vila för Unni idag...

Idag får Unni nog vila, jag är nämligen hundvakt till Elton och Laban, och jag har ingen
som jag kan lämna Elton till medan jag rider, om inte Ewe skulle komma då :P
Men jag tror inte hon skulle göra det. Men hur som helst så får det bli en massa pyssel
och mys med Unni ikväll, för då kan även valpbuset Elton vara med :)
Jag ska nog inte göra så mycket annat i stallet heller... Putsa mina ridstövlar bara,
sen är jag klar för dagen i stallet, efter mitt insläpp och fixat vatten m.m bara.
Antingen har man fullt upp med den här valpen eller ingenting...
Han är busig som få och i nästa sekunden sover han som en stock.
Tyvär hade jag inte någon bra bild på Elton :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback