Gårdagens outfit.

Jag red ut igår som sagt och hade en väldigt enkel outfit på min ängel.


Träns - Vit och svart aachen träns. (gammalt, har haft det på tidigare hästar)
Sadel -  Globus allround.
Ländtäcke - Blått med tjocka rep dekorationer i guld, köpt på glada hästen i spiltan.
Schabrak - Vitt med texten "Michelle Inerud" På. Köpt på globen horse show.
Lindor - Blåa lindor köpta från hööks.
Boots - Svarta köpta på granngården.
Reflexer - köpte på hööks.
Padd- Gammal som jag använt på fler hästar innan.


Som ni ser så har jag ganska mycket billiga grejer, som lindor, schabrak och ländtäcken.
Och det är för att man kan köpa så otroligt mycket mer grejer och ändå matcha så det ser okej ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback