Har faktist redan börjat leta sommarhäst!

Nästa sommar kommer jag ennu en gång att ta med Unni till mamma har jag bestämt. Och den här gången skulle jag otroligt gärna vilja ha en stor häst med mig. Och den skulle jag gärna vilja dela med min kompis Ewe. Jag hoppas verkligen på det! Skulle vara så otroligt roligt sånnafall!
Jag skulle vilja ta imot antingen en snäll häst vi bara kan lalla runt på eller en häst som vi får rida till. Jag är riktigt sugen på att få rida till en häst, men får se vad det blir för en häst.
Jag hoppas så otroligt mycket att det blir en stor häst! För jag vill ju gärna rida hästen.
Förra året hade jag ju King, den lilla vanvårdade ponnyn. Men han blev ju riktigt fin.
Men jag letar sten hårt efter en häst som jag kan låna över sommaren.
Vet du en häst som ska lånas ut eller en ägare som inte har tid med sin häst nu i sommar? Berätta gärna det för mig sånnafall! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback