Hemma från Globen igen!

Nu har jag kommit hem från Globen igen! Och är så över taggad!!!:D:D
Jag köpte en massa fina saker! Tillexempel schabrak och lindor i lime grönt. Och ett guldigt pannband, en ny läder grimma med Unnis namn inristat och lite häst godis :P
Hur som helst så ska jag fota Unni med allting imorgon! Så att ni får se hennes nya grejer!
Är jätte nöjd med allt jag köpte! 
Jag ska tillbaka till Globen på söndag, men då kommer jag tyvär inte kunna köpa något tror jag, jag har nämligen inte några pengar kvar... He...he...he... Men jag ska testa ta ut på kortet xD Jag har massa pengar på kortet men kan som mest ta ut 1000 kr i månaden. Och jag vet inte hur mycket jag tagit ut den här månaden.
Men det visar sig. Haha :P

Aja, håll ögonen öppna imorgon! För då ska jag fota Unni i nya sakerna!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback