Imorgon så ska jag få ta hand om Elsa också!

Markus frågade mig i stallet idag om jag skulle kunna ta Elsa imorgon, att mocka, fodra, vattna och borsta. Och det skulle jag ju självklart inte tacka nej till, jag tar mer än gärna hand om mina favorit hästar i stallet. Vill egentligen inte säga vilka hästar som ärmina favoriter eftersom det är folk i stallet som läser min blogg, men mina favorit hästar är Unni, Sacke och Elsa. Jag antar att dom andra inte ens bryr sig i och för sig, det är inte meningen att jag ska tycka om deras höstar liksom, huvudsaken är att ägaren till hästen älskar den! Men hur som helst så tycker jag att det ska bli jätte roligt att få ta hand om henne, tycker att hon är en riktigt mysig och snäll unghäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback