Imorgon ska Cessi följa med och fota! :D

Imorgon så ska Cessi följa med mig hem efter skolan och fota mig och Unni! :D Jag vill verkligen ha så fina bilder som möjligt! Jag funderar starkt på att rida bakom huset och våran lilla skog på "våran" stora vall som finns där.
Men jag vet inte riktigt hur underlaget är där. Men hur som helst kanske jag bara kan skritta runt lite där i slutet av ridpasset bara för att få lite fina bilder ;) Aja, vi får se hur det blir. Jag tycker bara att bilderna i paddocken är så otroligt tråkiga. Dom flesta bilderna är ju där ifrån.
Vad tycker du är snyggast? I paddock eller utanför paddocken?


Eller utanför paddocken?


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag gillar båda! Men det är säkert snyggt om du kan rida på någon fin gräs väg eller något så det ser lite höstigt ut runt omkring också imorgon! Men gärna paddock bilder också ;)

2011-11-10 @ 22:36:50
Postat av: Maya

Jag gillar ute bilderna, och paddock bilderna... Kan inte bestämma mig! xD<3



Älskar din blogg!<3

2011-11-10 @ 22:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback