Kollade lite smått på klipp maskiner! (Och täcke)

Den här klippmaskinen såg jag nyss på hööks hemsida. Jag ska ju dit imorgon.
Och det underbara med den här är att det är ett års garanti, man får med olja, två
skärsätt och en skruvmejsel till den. Den är stor och har en rejäl motor. Men vänta nu!
Här kommer underbara! Den kostar bara 1.799:-
Den andra jag har kollat på kostar 3.500:- typ. Så nu blev jag ju riktigt glad!
Så den ska jag nog köpa med mig hem imorgon! Då kan jag köpa ett fodrat
regntäcke med hals också.
Det andra jag ska försöka köpa med mig hem också är ett magic brush sett.
Det skulle jag gilla! Unni också tror jag nog.
Men hur som helst är jag riktigt taggad inför att få åka till hööks imorgon!

Det här täcket kollade jag även lite smått på. Det är lite fodrat med smarta
spännen runt om på hela täcket. Och då även med hals som jag
verkligen behöver! Det kostar 699:-. Och dom pengarna har jag ju.
Så kanske får det blir det här täcket också? Men det visar sig imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback