Nu börjar dagen dra sig imot sitt slut...

Idag har jag fått en massa fina saker,
t.ex. ungefär runt 4.500 kr. Vilket betyder att jag kan köpa en trimmer
så jag kan klippa Unni! :D:D:D
Men samtidigt så har jag tänkt på det där :S Jag behöver ju ett nytt
täcke då också m.m. Men jag ska till hööks imrn, så jag får helt enkelt
hoppas på att pengarna räcker till allting. För sånna fall blir Unni
rakad nästa helg för då har jag stallhelg. Och det betyder ju att jag
har så otroligt mycket tid!
Men jag tycker att det ska bli kul att se hur det blir iallafall.

Här är en bild från förra året när Unni blev rakad.
Dock ska hon inte ha något hjärta på rumpan den här gången ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback