Nu har jag bestämt mig för hur jag gör imorgon!

Nu imorgon så fyller jag år, men ska inte firas så mycket imorgon utan på lördag.
Men jag ska upp tidigt och ta ut alla hästar och sen rida Unni i paddocken eller gå in och städa mitt rum.
Om jag inte rider direkt så ska jag städa först och sen rida klockan två när Sandra kommer
till stallet. Men jag ska bara rida i paddocken så det spelar nog inte någon större roll.
Men skulle vilja att någon fotar imorgon när jag rider... Kanske skulle kunna få Sandra att fota mej och Unni
och jag fotar henne och Sacke?
Aja, det kan ju bli hur som helst. Men sen senare på kvällen ska jag ut på stan och äta med Lina på Amazing Thai. Och eventuellt lite fler personer. Sen åker jag och Lina hem och bara myser och kollar på film m.m.
Ska bli en liten chill dag. Och ska bli roligt att spendera den med mina två favorit "micklon"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback