Påväg till skolan, hoppas på ridlektion ikväll!

Just nu är jag påväg till skolan... Första dagen efter lovet.. humpf -.-'
Man kan ju säga att jag inte är på ett av mina bättre humör. Men jag
överlever nog, det ska trots allt bli riktigt kul att träffa massa vänner.
Men jag har ju tyvär några lärare efter mig för jag måste lämna in lite
grejer. Men det får jag väl göra snabbt idag ;)

Ikväll ska det vara lektion... Hoppas jag. Vi har inte haft lektion
på tre veckor, första gången fick jag ställa in och dom andra
två gångerna har Emma ställt in :S Men jag får hoppas på att lektionen
blir av ikväll. Jag och Unni skulle behöva den! Vi tar ju självklart
alla lektioner vi kan gå på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback