Perfect sit!

Om det är något som jag verkligen skulle vilja ha och verkligen behöver så är det en perfect sit.
Jag skulle behöva någon/något som alltid påminner mig om att rätta till sitsen, och att bli ständigt påmind av en perfect sit skulle ju vara helt fantastiskt!


Bågen är tillverkad i TPE-plast (PETelastomer) som gör att bågen är mjuk, flexibel och hållbar samtidigt som den ger en tydlig ram men ändå skapar gott om utrymme för rörlighet och inverkan på hästryggen.
Ridbågen fästes bakom ryggen och "krokas" sedan i runt överarmarna. På så sätt intar du en korrektare sits i sadeln genom rakare rygg, stadiga och mjuka händer och med armbågar som kommer att ligga intill överkroppen. Ridbågen Perfect Sit är ett optimalt komplement till din träning, oavsett vilket mål du har med din ridning.
Ridbågen Perfect Sit är ett effektivt komplement i din träning. En kombination av stark vilja och bra tränare kan ta dig långt, så varför inte unna dig själv en belöning på vägen som dessutom hjälper dig framåt i din strävan?


Jag har hittat en hemsida där man kan köpa en perfect sit för 499 kr. Kanske skulle man försöka att ta sig lite pengar och tid till att beställa hem en. Det är ju helt klart värt det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla tradera med, sett sån där

2011-11-10 @ 14:24:43
Postat av: hanna

sv: jo! glömde jag och säga henne??! :D

2011-11-10 @ 16:47:04
URL: http://hannadelfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback