Red i ridhuset idag!

Jag red iväg med Ewe till ridhuset idag, eller Ewe cyklade dit medans jag red. Jag skulle bara rida igenom Unni lite i båda sidorna för att hon ska vara mjuk tills imorgon! Vilket hon blev också. Vi red inte alls hårt utan busade mest. Men hon var väldigt fin tack vare att hon gick i en väldigt fin form i höger galopp trots att hon länge haft problem med den galoppen och hon gick i en fin form utan att hålla på med huvudet i både skritt och trav. Vilket gjorde det hela ännu roligare! Imorgon så hoppas jag att hon är lika sammarbetsvillig och verkligen vill orka arbeta i det jobbiga varv.


Bjuder på några gamla bilder från tidigare ridnings pass ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback