Ridlektionen idag!

Idag på ridlektionen så tränade vi mycket på tempoväxlingar.
Unni var på topp, dock inte jag. Jag är ju trots allt ganska
så sjuk. Ett tag hade jag så ont i halsen att jag inte kunde prata ordentligt.
Knappt alls faktist. Mådde riktigt kasst, och var riktigt hängig på
ridlektionen också. Men ändå gick det ganska bra!
Hon var väldigt sammarbets villig trots att jag var så dålig
själv idag. Men är glad att jag har en så snäll häst.
I slutet av passet så tränade vi lite öppna på den öppna sidan på
en volt. Unni var väldigt fin, hon är ganska duktig på att flytta
sig åt sidorna. Så det var riktigt roligt!

Jag har tänkt att fråga Emma om jag kanske skulle kunna få ta
en privatlektion i helgen. Jag skulle vilja få ut det bästa
som kan komma att kunna gå att få ut av Unni nu. Så
det skulle passa otroligt bra på fredag eller lördag kväll för
mig. Men jag ska fråga henne, skulle vara otroligt bra iallafall!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback