Sitter inne i väntan på att Sandra ska komma ;)

Jaha, då sitter man i soffan och har precis bakat lite med Ewe inför min födelsedag.
Något jag tyckte var roligt, har inte träffat Ewe på så otroligt lång tid.
Nu så sitter jag i soffan och kikar lite på TV.
Jag fick ta insläppet idag eftersom Elle i stallet är sjuk. Så hästarna får gå in runt halv 6-6,
Ungefär vid den tiden så ska jag och Sandra träffas i stallet och börja fixa oss för att rida iväg till ridhuset.
Jag ska ta dressyr sadeln och försöka att rida så mycket markarbete som möjligt, jag och Unni behöver det!;)

Bjuder på lite gammla bilder på Unni och Sacke från i sommras.
Måste ta nya någon dag på dom två sötnosarna!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback