Unni Räita - En oslipad diamant!

Idag när jag red visade Unni vilken otrolig diamant hon verkligen är. Hon är så j*vla fin! Så fin att jag inte vet vart jag ska ta vägen... Och jag är seriöst! Hon är verkligen så otroligt fin! Det ända jag behöver göra med min fina diamant nu är att slipa till den och putsa den mer. När vi red idag så red vi i paddocken. Tyvär kan jag inte få igång paddock lampan så jag försöker sätta på så mycket ute lampor en bit bort ifrån paddocken som möjligt. Tänder vi paddocklampan så dör all ström på halva gården just nu, det blir så när det är fuktigt i marken. Men hur som helst så såg vi ju lite vad vi gjorde där ute i paddocken iallafall. Vi höll oss mest i skritt och trav, jätte lite galopp togs in också. Hon gick hela tiden i en jätte fin form och jag behövde bara koncentrera mig på mig själv, riktigt skönt! Ett tag satt jag och bara log faktist, haha. Min fina häst. Men hur som helst så var hon underbar idag och jag hoppas det håller i sig :)
(Gamla bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback