Vad glad jag blir Astrid!:D

Jag fick precis en kommentar av Astrid som jag även hade Ullbrostallet.blogg.se med.
Dock så lades den bloggen ner, det är många som vet det eftersom många hoppade från den bloggen
till den här bloggen. Och nu hur som helst så fick jag en kommentar av henne nyss, jag kan inte
lägga upp det dock eftersom hennes mobil nummer var med i det. Hon skrev till mig att hon verkligen skulle vijla starta upp en ny blogg med mig, vilket jag skulle tycka var riktigt roligt!  Jag ska höra av mig till henne om det snarast. Men för alla ni som följer Unni och mig på den här bloggen kan ta det lugnt, jag kommer fortsätta att blogga på den här bloggen också. Men kan tänka mig att ha en blogg på sidan av den här med Astrid och hennes duktiga häst Leo också!

Varför Ullbrostallet.blogg.se la ner? - Nu kan jag berätta varför jag beslutade mig för att lägga ner Ullbrostallet. Cessi slutade att rida Bambi, och de andra tjejerna bloggade inte tillräckligt mycket, så tillslut var det bara inlägg från mig om Unni, så alla läste ändå bara om mig och Unni. Därför bestämmde jag mig för att sluta på bloggen och flytta över hit, många av er som läste Ullbrostallet har flyttat efter hit för att fortsätta läsa om oss vilket värmer!

Men tillbaka till det förra. Jag vill absolut starta en blogg med Astrid igen. Men ska höra av mig till henne så att vi kan bestämma mer om det här, ska vi starta en blogg vill vi ha en läsvärd med mycket information såklart! :)

Jag ger er några bilder på Astrid och Leo här. Hoppas det är okej för dej Astrid ;)



Med lite tur nu så blir det nog en blandning av oss ;)


Kommentarer
Postat av: Astrid

Åååh, fan vad roligt! :) Helt okej med bilderna <3

2011-11-11 @ 10:33:10
Postat av: hanna

sv: 109 läsare! ;)

2011-11-11 @ 18:29:13
URL: http://hannadelfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback