Besöksförbudet över!

Idag så låter jag inte min tillfälliga sjukdom sätta stopp för att träffa min häst.
För idag så ska jag ge mig ut och mocka. Och eftersom jag är så otroligt slö när jag är sjuk så
ska jag ta god tid på mig, mocka mer nogrannt än vad jag brukar, skrubba rent vatten hinken ordentligt
borsta rent henne nogrannare än vanligt och helt enkelt bara mysa med henne.
Nu när jag tänker efter är det ju helt sjukt. Jag har varit ifrån Unni en dag, (jag hälsade på henne lite snabbt två ggr) och nu saknar jag henne mer än någonsin. Det är ju fan löjligt! Eller vad säger ni?
Men jag älskar verkligen Unni så otroligt mycket så det känns så tomt på något sätt.
Jag brukar vara med henne direkt efter skolan tills på kvällen när det är dags att gå in, äta, duscha och sova.
Men idag så ska jag ju iallafall äntligen få träffa henne igen :)
Igår var jag så yr och hängig, sov hela dagen. Så jag kunde ju helt enkelt inte gå ut och fixa henne.
Tack så jätte mycket Sandra för att du tog hand om min ängel igår!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback