Då har jag gjort klart alla de första sysslorna ;)

Nu kom jag nyss in. Jag har morgonfodrat, släppt ut hästarna, mockat alla boxar och sopat stallgången.
Nästa gång jag ska ut vid klockan 12 så ska jag fota Sacke när han löshoppas.
Sen funderar jag också på att fota Unni idag igen. Jag gillade nämligen bilderna från igår.
Och kanske tvingar jag iväg Sandra och Sacke ut också så att jag får fota Sacke på samma sätt också.
Jag skulle vilja fota dom båda två så, men Sacke är inte så populär för Unni.
Hon bara skriker när han kommer och ska hälsa på henne. Haha. Elaka häst ;)
Men det blir nog enskilda bilder sånnafall.  Så förhoppningsvis kommer det upp en massa fina bilder idag!:D
Två av mina favorit bilder från igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback