Dagen räddad trots allt!

Det har slutat regna nu och jag är taggad inför att fota Sacke och Unni.
Jag sitter i sadelkammaren nu och väntar på att klockan ska bli 10, då kommer Sandra. Haha.
Det är ganska grå mulet ute så det blir bilder med ljusbakgrund.
Ni vet, som sist jag fotade Unni ;)


Det ska iallafall bli jätte roligt tycker jag. Hoppas att bilderna blir bra nu också!
Men bildbomber på Unni och Sacke dyker antagligen upp under dagens gång.
Men nu för tiden känns det som jag bara laddar upp en massa bild-bomber.
Är det bra eller dåligt?
Om ni tycker att det blir för mycket så kan jag lugna ner mig med det ifall
ni så önskar ;)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag tycker att du ska fortsätta, det är så mycket fina bilder så det är jätte roligt att kolla på dom! + att det är så fina hästar ;)

2011-10-30 @ 09:01:35
Postat av: Anonym

Fortsätt! Det är jätte fina bilder och din häst är hur fin som helst! Din kompis häst är jätte fin också!:)

2011-10-30 @ 09:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback