Dagens: Vill ha!

Här är  mina dagens:vill ha grejer. Mesta dels reflexer då, och självklart rosa för att jag aldrig har sett det så mycket förut.
Men jag räknade ihop allt och allting kostar 1005 kr. Vilket jag inte har råd med den här månaden xD Men snacka om tur att jag råkar fylla år snart ;)
Och plus att reflexer är viktigt, det kan rädda en från mörkret om man säger så. Alltså kanske pappa har lust att bidra med en liten peng till det där med tanke på att mina reflexer är typ sönder xD Men det visar sig. :)

Kommentarer
Postat av: Andrea!

Gud vad gulliga ni ska bli då!;) Rosa reflexer, haha :) Jag tyckte nästan att ni var tillräckligt söta redan :)<3

2011-10-23 @ 12:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback