Drömmen om ett föl...

Ja, jag har fortfarande min dröm om att få ta föl på Unni kvar.
Det är verkligen något jag skulle kunna göra hur mycket som helst för att få göra.
Jag vill göra det just för att få lära upp en häst helt från början och vara med redan från starten.
Jag vet också att det är många som har den drömmen.
Och det dryga för min del är ju att jag egentligen är så sjukt nära!
Jag har världens underbaraste häst, hon har haft föl innan och skulle kunna få ett till.
Och Unni är världens bästa mamma på det. Så jag har ju nästan allting serverat.
Men det är ju tyvär inte billigt att ta föl på henne... Så pengar är problemet.
Och sen när det blir större kommer det bli dyrt igen. Foder, hovslagning, utrustning m.m...
Aja, hur som helst är det min dröm och jag hoppas att den kommer att slå i uppfyllelse.
Skulle vilja ta för på Unni nästa sommar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att du får ta föl på henne! Skulle vara så sjukt kul att få läsa om det, hur du lär upp den m.m. Hoppas, hoppas, hoppas verkligen för dej nu!:)

2011-10-25 @ 12:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback