Gäst-Inlägg!

Carro här! :D
Jag kan ju säga att jag inte är så duktig på hästar men jag vet en del! :D Förra gången jag var hos Micha så hade hon ett litet förhör med mig! :D Gick väl sådär men jag klarade det iaf!

Micha: Vad är ett hackamore?
Carro: Ett bett! asså utan pinne! asså i munnen på hästen!
Micha: Jaa, ungefär! okey vad är en oxer?
Carro: ett hinder! asså två hinder typ! ett lägre framför det högre! ;D
Micha: på ett ungefär!

Så nu vet ni ju lite om mina otroliga häst kunskaper! :D fast jag har faktist varit hästintreseran när jag var lite yngre men jag har aldrig ridit förutom på min kusins shettis! :D (tror inte riktigt det räknas! men jag lyckades att få att henne att gå en bit iaf! Kom på att hon inte är shettis för att hon är 2-3 cm för hög! hon heter Nilla! :D)

Om jag ska vara ärlig så tror jag att hon skulle behöva lite hjälp av Micha för att hon är inte så duktig! asså Nilla! Micha är awesome. tror att Micha är den person som skulle kunna fixa vilken häst som helst! Vet inte om ni har fått sett några blider på hur Unni såg ut när hon kom! Men man tror inte att det är samma häst längre! :D

Det var väl allt från mig! Och om ni behöver hjälp med en häst så är Micha personen att prata med! :D
Bye Bye! :D :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback