Slängde upp syrran igår!

Igår lät jag min syster få rida Unni. Hon tycker inte om Unni så mycket eftersom Unni är en väldigt svår och komplicerad häst, hon bjuder inte på så mycket helt enkelt.
Jag kastade upp henne för att hon skulle hoppa Unni. Efter olyckan jag var med om så tvekar jag väldigt mycket vid hoppning så allt går fel, därför lät jag Christell, som är en gammal tävlings ryttare i hoppninh få ta sig an det uppdraget att få hoppa.
Jag tog lite bilder men hade fel inställningar märkte jag när jag fotat klart, tyvär har jag bara massa suddiga bilder, men dom får duga.
Som ni ser, bara en massa fail-bilder, men det var inte så lätt att fota eftersom jag var hundvakt till Elton samtidigt. Det är Christellt lilla nya valp. Hur gullig som helst!
Här får ni några bilder på honom!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback