Idag får Sandra ta hand om Unni!

Jaha, efter att ha deckat i soffan och sovit som en stock så har jag beslutat mig
för att jag faktist inte orkar ta hand om Unni idag.
Jag är antingen iskall eller kokhet, jag har jätte ont i huvudet, är snurrig och jag mår väldigt illa.
Jag ska dock ut sen och borsta lite på henne och mysa lite.
Men det blir senare ikväll.
Nu när jag trots allt har så pass mycket tid så kan jag ju blogga om typ exakt vad ni vill läsa om.
Så är det något speciellt ni vill veta m.m?:)


Kommentarer
Postat av: Annonym

Kan du inte skriva om några tidigare hästar du tagit hand om/ägt?

2011-10-26 @ 16:25:20
Postat av: Maya

Jag har sätt att du har väldigt mycket olika träns, kan du lägga upp lite bilder på dom?:)

2011-10-26 @ 16:25:58
Postat av: ...

Kan du lägga upp lite olika bilder på olika outfits du har? :) Du rider ju ofta med olika färger o.s.v :)

2011-10-26 @ 16:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback